Ο τρόπος που ιεραρχούμε και γράφουμε τους στόχους είναι ίσως η πιο σημαντική διαδικασία στη συγγραφή μιας οποιαδήποτε πρότασης. Γι’ αυτό και η πρόταση κρίνεται από τον τίτλο και τους στόχους. Ο αξιολογητής θα ξέρει αν θα πρέπει να συνεχίσει να τη διαβάζει.
- Ελέγχουμε τους στόχους ώστε να είναι με πρέπουσα ιεραρχική σειρά. Δεν ξεχνούμε ότι το ΕΠ είναι εκπαιδευτικό πρόγραμμα άρα έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και οι γνωστικοί – μαθησιακοί στόχοι προηγούνται.
- Οι στόχοι καθορίζουν και τη δομή της πρότασης καθώς αναδιπλώνονται καθρεφτίζοντας διάφορες πτυχές όπως οι ρόλοι, η αξιολόγηση κλπ.
- Η πρόταση γράφεται συλλογικά από όλη την Παιδαγωγική Ομάδα Ε.Π. Καλή τεχνική είναι να γράφεται πρώτα από φιλολόγους ώστε να είναι ουσιαστική και να ελέγχεται/περιορίζεται από τεχνοκράτες – οι φιλόλογοι γράφουν στην πραγματικότητα περισσότερα απ’ όσα χρειάζονται. Έτσι ταυτόχρονα γίνεται πολύ συγκεκριμένη, συστηματική και ακριβώς τον αριθμό των λέξεων που πρέπει να έχει.
Καλή Επιτυχία!