Ο τρόπος που ιεραρχούμε και γράφουμε τους στόχους είναι ίσως η πιο σημαντική διαδικασία στη συγγραφή μιας οποιαδήποτε πρότασης. Γι’ αυτό και η πρόταση κρίνεται από τον τίτλο και τους στόχους. Ο αξιολογητής θα ξέρει αν θα πρέπει να συνεχίσει να τη διαβάζει.

  1. Ελέγχουμε τους στόχους ώστε να είναι με πρέπουσα ιεραρχική σειρά. Δεν ξεχνούμε ότι το ΕΠ είναι εκπαιδευτικό πρόγραμμα άρα έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και οι γνωστικοί – μαθησιακοί στόχοι προηγούνται.
  2. Οι στόχοι καθορίζουν και τη δομή της πρότασης καθώς αναδιπλώνονται καθρεφτίζοντας διάφορες πτυχές όπως οι ρόλοι, η αξιολόγηση κλπ.
  3. Η πρόταση γράφεται συλλογικά από όλη την Παιδαγωγική Ομάδα Ε.Π. Καλή τεχνική είναι να γράφεται πρώτα από φιλολόγους ώστε να είναι ουσιαστική και να ελέγχεται/περιορίζεται από τεχνοκράτες – οι φιλόλογοι γράφουν στην πραγματικότητα περισσότερα απ’ όσα χρειάζονται. Έτσι ταυτόχρονα γίνεται πολύ συγκεκριμένη, συστηματική και ακριβώς τον αριθμό των λέξεων που πρέπει να έχει.

Καλή Επιτυχία!