Η διαδικασία αποστολής των εγγράφων για έγκριση κινητικότητας για ΕΠ είναι η εξής:
- Βήμα 1. Ο/Η εκπαιδευτικός με το.την Διευθυντή/τρια του Σχολείου συγκεντρώνουν τα απαραίτητα έγγραφα όπως αναφέρονται στα ΦΕΚ-Εγκυκλίους για κάθε περίπτωση, και συγκεκριμένα στο εξής έγγραφο μαζί με το Έντυπο Αίτησης Έγκρισης Μετακίνησης.
- Βήμα 2. Τα αποστέλλουν στο αντίστοιχο Γραφείο.
- Βήμα 3. Το Γραφείο στέλνει τα έγγραφα στην ΠΔΕΔΕ αναφέροντας στο διαβιβαστικό τη θετική ή μη εισήγηση του Προϊσταμένου.
- Βήμα 4. Υπογράφεται από τον Π.Δ. και κοινοποιείται στους/τις ενδιαφερόμενους/ες.
Τα ΦΕΚ και οι εγκύκλιοι που αφορούν μετακινήσεις εκπ/ών και μαθητών/τριών στα πλαίσια ΕΠ είναι στην ιστοσελίδα εδώ.