Η διαδικασία αποστολής των εγγράφων για έγκριση κινητικότητας για ΕΠ είναι η εξής:

  1. Βήμα 1. Ο/Η εκπαιδευτικός με το.την Διευθυντή/τρια του Σχολείου συγκεντρώνουν τα απαραίτητα έγγραφα όπως αναφέρονται στα ΦΕΚ-Εγκυκλίους για κάθε περίπτωση, και συγκεκριμένα στο εξής έγγραφο μαζί με το Έντυπο Αίτησης Έγκρισης Μετακίνησης.
  2. Βήμα 2. Τα αποστέλλουν στο αντίστοιχο Γραφείο.
  3. Βήμα 3. Το Γραφείο στέλνει τα έγγραφα στην ΠΔΕΔΕ αναφέροντας στο διαβιβαστικό τη θετική ή μη εισήγηση του Προϊσταμένου.
  4. Βήμα 4. Υπογράφεται από τον Π.Δ. και κοινοποιείται στους/τις ενδιαφερόμενους/ες.

Τα ΦΕΚ και οι εγκύκλιοι που αφορούν μετακινήσεις εκπ/ών και μαθητών/τριών στα πλαίσια ΕΠ είναι στην ιστοσελίδα εδώ.