Κύκλος Ημερίδων Διάχυσης

DSC00831

Πλήθος στελεχών εκπαίδευσης, διευθυντών σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών έδωσαν το παρόν στον πρώτο κύκλο ημερίδων διάχυσης εγκεκριμένων σχεδίων Erasmus+ των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας χαρακτηρίζοντάς τη ως μία άρτια διοργάνωση και παράλληλα εξαιρετική πρωτοβουλία. Υλοποιήθηκαν συνολικά τρεις ημερίδες, μία ανά περιφερειακή ενότητα, στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου, στην Εστία Επιστημών Πατρών και στην αίθουσα συνεδριάσεων του Διοικητηρίου στον Πύργο της Ηλείας. Τις ημερίδες χαιρέτισε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης ανά περιφερειακή ενότητα κ.κ. Χρήστος Καζαντζής, Χρήστος Κολοβός, Γεώργιος Αφράτης, Βαγγέλης Πασσάς, Βασίλης Δημητρέλλος και Παναγιώτης Ζεύλας. Το συντονισμό των ημερίδων είχαν η Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σοφία Χριστοπούλου, ο Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Θεόδωρος Μπαρής και η Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Έλενα Σαρλή οι οποίοι ήταν και επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής.
Ο ετήσιος κύκλος ημερίδων διάχυσης Erasmus+ 2016 ήταν μία πρωτοβουλία ενόψει  της ολοκλήρωσης των δύο πρώτων χρόνων υλοποίησης του προγράμματος «Erasmus+ 2014-2020» η οποία αν και καινοτόμα αγκαλιάστηκε από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στις ημερίδες εισηγητές ήταν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές που συμμετείχαν σε προγράμματα Erasmus+ και παρουσιάστηκαν τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εγκεκριμένων σχεδίων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.
Στόχο των ημερίδων διάχυσης αποτέλεσε η προώθηση του εξαιρετικού έργου των εκπαιδευτικών της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας,  η ανταλλαγή απόψεων επί  εκπαιδευτικών πρακτικών που εφαρμόστηκαν, η δυνατότητα δικτύωσης των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων που θα ήθελαν να υλοποιήσουν αντίστοιχα σχέδια αλλά και η ενημέρωση και επικοινωνία των εμπειριών των υπευθύνων των εγκεκριμένων σχεδίων καθ’ όλη τη διάρκεια προετοιμασίας και υλοποίησης τους στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και οι μαθητές που παρουσίασαν τις δράσεις τους, διακρίθηκαν για την αρτιότητα των εισηγήσεών τους, ενώ οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ποιότητα των παρουσιάσεων εκδηλώνοντας ενδιαφέρον για  περαιτέρω ενημέρωση. Ως παράδειγμα ενδιαφέρουσας εισήγησης με ταυτόχρονη ανάδειξη της δυνατότητας συμμετοχής μικρότερων σχολικών μονάδων με μικρό αριθμό εκπαιδευτικών σε πρόγραμμα Erasmus+ ήταν η περίπτωση του Νηπιαγωγείου Δρεπάνου που συμμετέχει σε συνεργατική σύμπραξη ΚΑ2 και ήταν μία από τις παρουσιάσεις που έλαβαν ηχηρό χειροκρότημα, χωρίς αυτό να υποσκελίζει τις εξαιρετικές παρουσιάσεις του έργου εκπαιδευτικών και μαθητών όλων των συμμετεχόντων.
Οι ημερίδες υλοποιήθηκαν και στις τρείς Περιφερειακές Ενότητες – Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας την 1η, 4η και 6η Απριλίου αντίστοιχα με τη συμμετοχή άνω των 500 εκπαιδευτικών οι οποίοι εκτός των άλλων υπογράμμισαν την ανάγκη υποστήριξης και ενθάρρυνσης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε επίπεδο σχολικής μονάδας για την διαδικασία υποβολής πρότασης στα πλαίσια του Erasmus+.
Οι εν λόγω ημερίδες αποτέλεσαν το πρώτο στάδιο της ενημέρωσης των σχολικών μονάδων για τη δυνατότητα και τα οφέλη συμμετοχής τους σε δράσεις του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+, ενώ θα ακολουθήσει το δεύτερο στάδιο ενημέρωσης που θα αφορά στην αναλυτική περιγραφή των ευκαιριών συμμετοχής, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας προετοιμασίας και κατάθεσης των αιτήσεων στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Συμμετείχαν οι παρακάτω εκπαιδευτικοί με εισηγήσεις:

Εισηγητές  Τίτλος Εισήγησης   Σχολική Μονάδα
Σοφία Χριστοπούλου «Καινοτομία στην εκπαίδευση-Inter Προϊσταμένη Επιστημονικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΔΕΔΕ
Θεόδωρος Μπαρής  «Ο ρόλος των διευθυντών σχολικών μονάδων στην υποστήριξη και υλοποίηση διεθνικών projects», Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ΠΕ ΠΔΕΔΕ 
Ελένη Συρόκου «Χρήση Εναλλακτικών Καυσίμων για την Κίνηση Οχημάτων “LPG-CNG”, Υβριδικά Αυτοκίνητα-Εκπαίδευση και καλές Πρακτικές στην Παραγωγή και Μεταποίηση Βιολογικών Αρωματικών Φυτών» Εργαστηριακό Κέντρο Αγρινίου 
Σωτηρία Τάγιου, Λεωνίς Σαμαρτζή, Μαθητές: Λαμπριάννα Καρπή, Μαρία Διαμαντοπούλου, Δημήτρης Βιδάλης, Παναγιώτης Φιλιππόπουλος    «Τα παιδιά “Επιχειρούν” στην Ευρώπη» 49ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Βούλγαρη Χριστίνα «Τι αποκομίζουν οι συμμετέχοντες μαθητές από τα Erasmus+» 1ο  ΕΠΑΛ Μακρυνείας
Ευθυμία Παπαγεωργακοπούλου, Ερμιόνη Τσιλιγκιριάν, Αιμιλιανός Τζελέπης  «Technology for Life» 15ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Δημήτριος Ζησιμόπουλος, Αθανάσιος Καππές, Βασιλική Γιάγκα, Ιωάννα Πλακίδα «Μια τάξη για όλους-Συμπεριληπτική εκπαίδευση» 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμφιλοχίας
Χρυσούλα Αναστασοπούλου – Παναγιώτα Φλωροπούλου «Αξιολόγηση Προγράμματος ERASMUS+» 1ο ΕΠΑΛ Ναυπάκτου
Αικατερίνη Μιχαλάκου «Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης μέσω εναλλακτικών τρόπων μάθησης» 8ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Νικόλαος Καμπύλης ERASMUS +/Δράση ΚΑ1- Το Πειραματικό Γυμνάσιο Οραματίζεται το Μέλλον του Πειραματικό Γυμνάσιο Πάτρας  
Ιωάννα Σταμπούλη «Εξερεύνηση σύγχρονων επαγγελματικών προοπτικών» 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πατρών
Νικόλαος Μακροδήμος «Η εμπειρία μας από το πρόγραμμα Erasmus+» 50ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ιωάννης Χιωτέλης «ERASMUS+: Νέοι Ορίζοντες για την Παιδεία» Πειραματικό Λύκειο Παν/μίου Πατρών
Π Παρασκευόπουλος Σπ- Γ. Μανουσάκης «Let’s Save The Life on Our Planet» 14ο Γυμνάσιο Πατρών
Παναγιώτης Χατζήπαπας, Δημήτριος Μαρίνης «Εφαρμογή του συστήματος ECVET στην Πρακτική άσκηση μαθητών επαγγελματικής εκπαίδευσης» ΕΠΑΛ Κάτω Αχαΐας
Ιωάννα Χαρδαλούπα «Δημιουργία διαδραστικού Οδηγού Μουσείων με χρήση ψηφιακών εργαλείων» Πειραματικό Γυμνάσιο Παν/μίου Πατρών
Μαρία Παρούση «Ανακαλύπτοντας την Ευρώπη μέσα από καινοτόμες, εναλλακτικές μαθησιακές μεθόδους»  Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Παν/μίου Πατρών
Γαρυφαλλιά Μαντζανίδου «Our Colourful World» Νηπιαγωγείο Δρεπάνου
Κατερίνα Τουμπέκη – Ευγενία Παπανικολάου «Διευρύνοντας τους ορίζοντες της σχολικής μονάδας» 6ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου
Ευαγγελία Δημητροπούλου «Mythology in our Language», 2ο ΓΕΛ Πύργου
Μαριάνθη Κοταδάκη, Βασιλική Γιολδάση «PETALL, Εργασιοκεντρική Μάθηση με τη χρήση Τεχνολογίας» 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Μαρία Θεοδωροπούλου «Study the science of art. Study the art of science» Γενικό λύκειο Πελοπίου
Μαρία Μπίρμπα ,Ιωάννης Γεωργίου «Το νερό και η μαγική του δύναμη» 1ο ΓΕΛ Πύργου
Κωνσταντίνος Κωνσταντούλας «Αειφορία και εξωστρέφεια 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας» 2ο ΕΠΑ.Λ Αμαλιάδας
Άννα Νικολάου «Revealing the secrets of the Parthenon» Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Παν/μίου Πατρών

Ακολουθεί πλούσιο οπτικοακουστικό και φωτογραφικό  υλικό:
DSC00871 DSC00862 DSC00857 DSC00855 DSC00852 DSC00849 DSC00848 DSC00845 DSC00841 DSC00839 DSC00836 DSC00832 DSC00830 DSC00829 DSC00813 DSC00809 DSC00807 DSC00804 DSC00801 DSC00799 DSC00797 DSC00796 DSC00792 DSC00790 DSC00789 12969168_10208631967732176_556311685_n (1) 12968544_10208631927291165_643792004_n 12966298_10208631967292165_549269169_n - Αντίγραφο DSC00872