Οι εκπαιδευτικοί Παρούση Μαρία ΠΕ06 και Κοκκινάκη Αριάδνη ΠΕ70 βρέθηκαν στο μακρινό Pielavesi της Φινλανδίας εκπροσωπώντας το σχολείο τους στις προγραμματισμένες δραστηριότητες του “Learning with the arts” οι οποίες έλαβαν χώρα σε 4 θεματικές ενότητες:
1η Θ.Ε. Μαθηματικά (κατασκευές χιονονιφάδας με χρήση ξύλου, καρφάκια και νήματα) & Τεχνολογία (robot programming), 2η Θ.Ε. Επιστήμες: εικαστικά (γλυπτική στον πάγο) και μουσική, 3η Θ.Ε. Αγγλική γλώσσα: θεατρική αγωγή (παντομίμα & δημιουργία θεατρικών), 4η Θ.Ε. Τοπική Κουλτούρα (ελκηθροδρομίες, σκι, τρόποι επιβίωση σε παγωμένες περιοχές, ψάρεμα στην παγωμένη λίμνη, κατασκήνωση κλπ.). Οι θεματικές ενότητες είχαν κεντρικό άξονα το χιόνι καθώς κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους η χώρα είναι καλυμμένη από χιόνι.
 Μαθητές και εκπαιδευτικοί των 7 χωρών (Ελλάδας, Καταλονίας, Ιταλίας, Ρουμανίας, Φινλανδίας, Γερμανίας και Πορτογαλίας) χωρίστηκαν σε 6 ομάδες και  έπαιξαν μια σειρά από παιχνίδια γνωριμίας με στόχοτην ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των μελών της ομάδας. Κατόπιν παρακολούθησαν παρουσίαση με θέμα “προγραμματισμός robot” και κλήθηκαν να κατευθύνουν το robot για να κατανοήσουν τη λειτουργία του. Πραγματοποίησαν περίπατο σε κοντινή λίμνη, η οποία ήταν παγωμένη και τα παιδιά ψάρεψαν σε ειδικές οπές που είχαν φροντίσει να ανοίξουν ειδικοί. Με το πέρας της συγκεκριμένης δραστηριότητας μαζεύτηκαν όλοι γύρω από αναμμένη φωτιά και έψησαν λουκάνικα. Έκαναν γλυπτική στον πάγο, κατασκεύασαν χιονονιφάδες σε ξύλο, με πρόκες και νήματα στο εργαστήριο του σχολείου. Εντυπωσιακές ήταν οι εξαιρετικές δεξιότητες που έχουν αναπτύξει οι Φινλανδοί μαθητές στον χειρισμό εργαλείων (σφυριά, καρφιά, πριόνια κλπ.).
Ακόμη οι μαθητές συνέγραψαν ένα σενάριο και κατόπιν κλήθηκαν να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια και κάποιοι ασκήθηκαν  στο έλκηθρο και πραγματοποίησαν ελκηθροδρομίες στον προαύλιο χώρο του φινλανδικού σχολείου. Συμμετείχαν σε  εκπαιδευτικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται με τη βοήθεια του κινητού τηλεφώνου και μπορούν να εφαρμοστούν στην ξενόγλωσση τάξη. Αυτές δεν αφορούν στη χρήση του διαδικτύου, αλλά στοχεύουν στη λήψη φωτογραφιών και βίντεο, ως μέσο ανατροφοδότησης και αξιολόγησης των δράσεων τους.
Ακόμη η ελληνική αποστολή χρησιμοποίησε την τέχνη ως εκπαιδευτικό εργαλείο για την διδασκαλία του ελληνικού αλφάβητου στο σύνολο των χωρών εταίρων. Χρησιμοποιηθήκαν παρουσίαση pptx με τα γράμματα του ελληνικού αλφάβητου, τραγούδια, καρτέλες με τα μικρά και κεφαλαία κλπ. Τα παιδιά τραγούδησαν, βρήκαν τις διαφορές μεταξύ του ελληνικού, αγγλικού και φινλανδικού αλφάβητου, σχημάτισαν τα ελληνικά γράμματα με τα σώματά τους, έγραψαν το όνομά τους στα ελληνικά και τα ζωγράφισαν χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους σκηνές, στις οποίες περιέχονταν ελληνικά γράμματα. Π.χ. με το γράμμα β έφτιαξαν πεταλούδες, με το Ψ κηροπήγια και με το γ ψαράκια.
Παρουσιάστηκε  η δομή, η φιλοσοφία και ο τρόπος δημιουργίας ενός webquest. Στη συνέχεια κάθε χώρα κατασκεύασε το δικό της webquest και πειραματίστηκε πάνω σε αυτό. Η επιμόρφωση αυτή πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο Η/Υ του σχολείου.
Πραγματοποιήθηκαν επίσης δραστηριότητες θεάτρου, μουσικής και γλυπτικής στον πάγο, δραστηριότητες θεατρικής αγωγής που μπορούν να εφαρμοστούν στην ξενόγλωσση τάξη,  διαθεματικό πρόγραμμα 40 ωρών με θέμα «Το ηλιακό μας σύστημα» και ο τρόπος με τον οποίο το συγκεκριμένο θέμα συνδέεται με το μάθημα των μαθηματικών, της φυσικής, των ΤΠΕ, των αγγλικών, της θεατρικής αγωγής, της γλώσσας και των εικαστικών.