Η εφαρμογή αυτή σας επιτρέπει να κλείσετε ραντεβού για την κατάθεση της αίτησής σας στην ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας.

Το ραντεβού αφορά αποκλειστικά στην κατάθεση της αίτησης και των συνημμένων δικαιολογητικών και προϋποθέτει ότι έχετε προηγουμένως συμπληρώσει την αίτηση και είναι πλήρης.

 

 

Βήματα

1ο Βήμα: Πηγαίνετε  στο αντίστοιχο Link στην ιστοσελίδα μας

( http://pdede.sch.gr/app_prok/ )

 

2ο Βήμα: Επιλέγετε την Θέση εξυπηρέτησης.

Κάθε μέρα, θα υπάρχουν κάποιοι υπάλληλοι που θα παραλαμβάνουν και θα ελέγχουν την αίτησή σας σε κάποιες Θέσεις Εξυπηρέτησης. Θα βρίσκονται στο γραφείο 5 (Πρωτόκολλο).

Επιλέγετε από το μενού κάποια θέση εξυπηρέτησης, υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει δηλαδή, και κοιτάτε τις διαθέσιμες ημερομηνίες για την συγκεκριμένη θέση εξυπηρέτησης.

3ο Βήμα: Επιλέγετε ημερομηνία ραντεβού

Για κάθε θέση εξυπηρέτησης, εμφανίζονται  στο ημερολόγιο οι διαθέσιμες ημερομηνίες που μπορείτε να εξυπηρετηθείτε. Αυτές έχουν μπλε χρώμα

Π.χ. στην παραπάνω εικόνα, οι 18-19 Μαΐου είναι σκούρες γιατί είναι Σαββατοκύριακο. Η Δευτέρα 13 Μαΐου είναι κόκκινη γιατί είναι κλεισμένη από ραντεβού.

Αν θέλετε να δείτε τις διαθέσιμες ημερομηνίες του Ιουνίου, πατάτε το μπλε βελάκι πάνω δεξιά  στο ημερολόγιο

Ερώτηση: Αν η ημέρα που επιθυμώ είναι κατειλημμένη;

Απάντηση: Δοκιμάστε και τις άλλες θέσεις εξυπηρέτησης γιατί αυτές μπορεί να έχουν κενό. Δηλαδή πηγαίνετε πάνω στο μενού και επιλέξτε Θέση Εξυπηρέτησης 2, και κοιτάξτε πάλι τις διαθέσιμες μέρες.

Στην παραπάνω εικόνα, φαίνεται ότι για την Θέση Εξυπηρέτησης 2 έχει την Δευτέρα 13 Μαΐου ελεύθερη

Οι Θέσεις Εξυπηρέτησης 1 & 2 έχουν τις περισσότερες διαθέσιμες ημέρες.

Σημείωση: Οι υπάλληλοι στις θέσεις εξυπηρέτησης, δεν θα μπορούν να σας απαντούν σε απορίες.

Αν έχετε απορίες ή χρειάζεστε διευκρινήσεις πριν την κατάθεση της αίτησης, μπορείτε να προσέρχεστε στην υπηρεσία νωρίτερα του προκαθορισμένου ραντεβού ή άλλη ημέρα.

 

4ο Βήμα: Επιλέγουμε την ώρα του ραντεβού

Στην παραπάνω εικόνα, επιλέξαμε ως ημέρα την Τρίτη 14 Μαΐου, και παρατηρούμε ότι το ραντεβού των 9:30 είναι κατειλημμένο (έχει χρώμα γκρι), και όλες οι άλλες ώρες είναι ελεύθερες. Οπότε επιλέγουμε την ώρα που επιθυμούμε.

Αν η ώρα που επιθυμούμε είναι κατειλημμένη, αλλάζουμε Θέση Εξυπηρέτησης και ελέγχουμε πάλι.

Στην παραπάνω εικόνα, βλέπουμε ότι το ραντεβού των 9:30 είναι διαθέσιμο για την Θέση Εξυπηρέτησης 2.

5ο Βήμα: Καταχωρείτε τα προσωπικά σας στοιχεία

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Καταχωρείτε στα πεδία με ΚΕΦΑΛΑΙΑ & ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ χαρακτήρες.

6ο Βήμα: Συναινείτε ως προς την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων

Μετά την επισκόπηση της κράτησης, πρέπει να τσεκάρετε το κουτάκι σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

7ο Βήμα: Πατάτε το κουμπί Υποβολή!

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σιγουρευτείτε για την ορθότητα των στοιχείων που καταχωρήσατε για μια ακόμα φορά πριν πατήσετε το κουμπί Υποβολή, γιατί ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της αίτησης!

Όταν πατήσετε το κουμπί  Υποβολή θα σας εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα:

 

8ο Βήμα: Ελέγχετε το email σας

Ανοίγετε το email σας και ψάχνετε το μήνυμα επιβεβαίωσης.

Αν δεν το βρίσκετε: α) περιμένετε για λίγη ώρα, β) ψάξτε στα spam.

Το mail που θα σας έρθει, θα μοιάζει με το παρακάτω:

 

Το email αυτό μπορείτε να το εκτυπώσετε, ή να το κρατήσετε στο κινητό σας, έτσι ώστε να το δείξετε την ημέρα του ραντεβού στον υπάλληλο που θα σας εξυπηρετήσει.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν επιτρέπεται να καταχωρήσετε πάνω από 1 ραντεβού. Εάν καταχωρηθεί παραπάνω του ενός ραντεβού, θα διαγράφεται αυτόματα και θα μένει μόνο το πρώτο ραντεβού που καταχωρήθηκε

Καλή επιτυχία!

 

Δείτε επίσης:

Ανάρτηση ονομαστικού πίνακα των Ραντεβού ΕΕΠ –ΕΒΠ στην ΠΔΕΔΕ