Translate to:

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ΚΑ229 που έχει αναλάβει  το Δημοτικό σχολείο Σαγεΐκων σε ρόλο συντονιστή με τίτλο «Inclusion through Arts», και 2ετή διάρκεια, πραγματοποιήθηκε μετακίνηση εκπαιδευτικών στην πόλη Mala Subotica της Κροατίας (11-13/2/2020).

Το παραπάνω πρόγραμμα βασίζεται στην ενσωμάτωση των τεχνών στην Εκπαίδευση. Ειδικότερα περιλαμβάνονται οι παρακάτω θεματικές:

  • Θέατρο και Θεωρία Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση
  • Παράδοση και Μουσική στην Εκπαίδευση
  • Εικαστικά στην Εκπαίδευση
  • Αφήγηση στην Εκπαίδευση
  • Ψηφιακή Αφήγηση στην Εκπαίδευση
  • Μάθηση σε εξωτερικούς χώρους (Φύση)

Στην επιμόρφωση αναλύθηκε η θεματική της Παράδοσης και Μουσικής στην Εκπαίδευση και συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικοί από την Φινλανδία, Τσεχία, Ισπανία, Λετονία και Κροατία.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε:

  • Επίσκεψη στο Περιφερειακό Σχολείο Držimurec-Strelec. – Επίσκεψη στο Δημόσιο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Čakovec – ίδρυμα για την Εκπαίδευση Ενηλίκων με συμμετοχή μεγάλου αριθμού Ρομά μαθητών. –  Επίσκεψη σto Σχολικό Μουσείο στο Zagreb.-  Επίσκεψη στον οργανισμό REYN της Κροατίας που εστιάζει στην ανάπτυξη δυνατοτήτων στήριξης μελών των Ρομά οργανισμών. –  Συνάντηση με τον Δήμαρχο της Mala Subotica και ενημέρωση για τις δράσεις του Δήμου της Mala Subotika.- Παρακολούθηση ταινιών από την Εθνική Συλλογή της Mala Subotika (Media Group) με εκπαιδευτικές δράσεις για Ρομά μαθητές.-  Εργαστήρια παραδοσιακών χορών και μαγειρικής.

Στο προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθούν από τους μαθητές των συμμετεχόντων σχολείων κοινές εκπαιδευτικές δράσεις, βασισμένες στην προαναφερθείσα επιμόρφωση. Αξιόλογο να αναφερθεί είναι το γεγονός ότι τον περασμένο Νοέμβριο (5-7/11/2019) πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση από τον συντονιστή της Σύμπραξης (Δημοτικό Σχολείο Σαγεΐκων). Η Επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Πατρών και στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδος και είχε ως θέμα τους Πολλαπλούς Τύπους Νοημοσύνης αλλά και τις Εφαρμογές του Θεάτρου στην Καθημερινή Διδακτική Πράξη. Το πρόγραμμα της Επιμόρφωσης που έλαβε χώρα περιλάμβανε:- Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Σαγεΐκων – Παρακολούθηση διδακτικών σεναρίων με βασικό τους στοιχείο τη θεωρία των πολλαπλών τύπων Νοημοσύνης εφαρμοσμένων σε Ρομά μαθητές.-  Επίσκεψη στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδος. -Παρουσιάσεις των βασικών στοιχείων της θεωρίας των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης και παραδείγματα διδακτικών παρεμβάσεων.-  Εργαστήριο θεάτρου στην Εκπαίδευση.  – Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών. Μετά το πέρας της επιμόρφωσης μαθητές και εκπαιδευτικοί που μετέχουν στη Σύμπραξη πραγματοποίησαν κοινές εκπαιδευτικές δραστηριότητες και ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού.