Πρόσφατες Δημοσιεύσεις Επικαιρότητας
Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016 14:31

8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Το θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι περιβαλλοντικό: «Rap the scrap: Ρομπότ για τη μείωση, τη διαχείριση και την ανακύκλωση των αποβλήτων". Η ετήσια Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής διεξάγεται στo Νέο Δελχί της Ινδίας, 11-13 Νοεμβρίου 2016. Φορέας υλοποίησης είναι ο WRO Hellas σε συνεργασία με κατά τόπους μέλη του οργανισμού καθώς και φορείς εκπαίδευσης, ειδικά τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και τα ΑΤΕΙ, ΑΕΙ.
Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016 13:29

ΣΥΝΕΔΡΙΟ E-LIOS (E-Learning Interactive Open School) "Τα Εκπαιδευτικά Συστήματα της Ανατολικής Ευρώπης"

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στο Συνέδριο με τίτλο «Τα Εκπαιδευτικά Συστήματα στην Ανατολική Ευρώπη» που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 13-14 Φεβρουαρίου 2016, στην Εστία Επιστημών Πάτρας. Το συνέδριο εντάσσεται στην προπαρασκευαστική συνάντηση των εταίρων του τριετούς ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS + KA 2 με τίτλο: E-Learning Interactive Open School (E-LIOS) και κωδικό 2015-1-EL01-KA201-014029.
Το συνέδριο περιλαμβάνει ομιλίες από καταξιωμένους επιστήμονες, καθηγητές Πανεπιστημίων, ειδικούς των Τεχνολογιών Εκπαίδευσης και των Εκπαιδευτικών Συστημάτων. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν οι δράσεις των Ομάδων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Πανεπιστημίου Πατρών και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.
Την εμπειρία ευρωπαϊκών προγραμμάτων κινητικότητας θα αναπτύξουν σχολεία που ήδη υλοποίησαν ή υλοποιούν δράσεις ERASMUS+ KA1 και KA2, ενώ θα παρουσιαστούν και προγράμματα υποστήριξης χαρισματικών παιδιών. Τέλος, στο συνέδριο θα παρουσιαστούν τα εκπαιδευτικά συστήματα χωρών της Ανατολικής Ευρώπης που συμμετέχουν ως εταίροι στο ευρωπαϊκό Πρόγραμμα E-LIOS.
Στο χώρο της Εστίας Επιστημών Πάτρας θα υπάρχουν περίπτερα ενημέρωσης (info desks) με πληροφοριακό υλικό για τα προγράμματα ERASMUS + και για δράσεις σχετικές με χαρισματικά παιδιά (CTY Greece - Κολλέγιο Ανατόλια). Το Συνέδριο έχει επίσημη γλώσσα την αγγλική. Ιστοσελίδα Συνεδρίου
Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016 13:02
Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών σχεδίασε και θέτει σε λειτουργία το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ψυχική Υγεία και Διαδίκτυο: Δυσλειτουργικές συμπεριφορές στο Διαδίκτυο – Τρόποι παρέμβασης και πρόληψης» διάρκειας 70 ωρών. Το εν λόγω πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο και μοριοδοτούμενο (10 μόρια) για τα στελέχη των Δημόσιων Υπηρεσιών από την Κεντρική Επιτροπή Πιστοποίησης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.). Το Πρόγραμμα απευθύνεται και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Λεπτομέρειες στο συνημμένο Δελτίο Τύπου ή στην ιστοσελίδα http://www.phweb.psych.uoa.gr/
Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016 19:10
Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης του eTwinning, με τον Εθνικό συντονιστή eSafety Label πραγματοποίησε webinar με θέμα "Το eTwinning στην Ελλάδα αναλαμβάνει δράση για ένα καλύτερο διαδίκτυο! #eSafetyLabel" την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016, από 12-2 μ.μ. Δείτε το:
Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016 10:37

Ανακοινοποίηση ημερομηνίας διεξαγωγής 2ου Περιφερειακού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές Δημοτικού «Ο Γαλαξίας μας»

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας θέτει υπό την αιγίδα της τον 2ο Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδας για μαθητές Δημοτικού, με θέμα «Ο Γαλαξίας μας», ο οποίος θα διεξαχθεί στην Πάτρα το Σάββατο 5 Μαρτίου 2016 και ώρα προσέλευσης 10:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πρότυπου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών (λεπτομέρειες στο συνημμένο έγγραφο).
Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016 10:11

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΠ1» (MIS 446745) ΚΑΙ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΑΠ 6,8,9» (MIS 5000043) TOY Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ  ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020

 Η Ένταξη και η Ανάπτυξη του Σχολείου για Όλους (Inclusive education) θεωρείται σε όλες τις χώρες της ΕΕ ως μία από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για μαθητές με αναπηρία και ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της κοινωνικής συνοχής.

 Η παρούσα Πράξη προσπαθεί να αντιμετωπίσει το μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και κρίσιμο ζήτημα για το κοινωνικό κράτος και την κοινωνική συνοχή σε περιόδους οικονομικής κρίσης, που είναι  η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η υποστήριξη για επιτυχή συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία, ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΣΜΕΑΕ) και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), της σύστασης  Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών καθώς και την παραπομπή τους στα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) για γνωμάτευση όταν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον.

Ειδικότερα στοχεύει:

·         Στην ενδυνάμωση του γενικού σχολείου ώστε να λειτουργεί για όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις, να διευκολύνει την πρόσβαση και συμμετοχή των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και  να προλαμβάνει τη σχολική αποτυχία και τη σχολική διαρροή.

·         Στην αλλαγή σχέσης  του γενικού σχολείου και του Κέντρου Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με το ειδικό σχολείο μετατρέποντας το ειδικό σχολείο σε  κέντρο έγκαιρης υποστήριξης των γενικών σχολείων, των μαθητών τους και των οικογενειών των μαθητών της περιοχής του.

  • Στη διασφάλιση της επαρκούς στελέχωσης των Ειδικών Διεπιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ)  και των Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με στόχο την αποτελεσματικότερη διεπιστημονική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΠΔΕΔΕ - Ακτή Δυμαίων 25Α, 26222, Πάτρα