Translate to:
«Τα σχολεία θα πρέπει να διευκολύνουν όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τη φυσική, γνωστική, κοινωνική, συναισθηματική, γλωσσική κατάστασή τους ή άλλες καταστάσεις.» Αυτός ο βασικός κανόνας συμπερίληψης και διαφοροποιημένης διδασκαλίας αφορούσε μία από τις πολλές θεματικές της Τηλεημερίδας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021 με θέμα: «Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ». H επιμόρφωση διοργανώθηκε από το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ) με παιδαγωγική ευθύνη των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τον ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης και έλαβαν μέρος 350 Νεοδιόριστοι, Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ των Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ΣΜΕΑΕ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας. Στην Εισήγηση «Παιδαγωγική υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών με ιδιαιτερότητες μάθησης – συμπεριληπτική μάθηση και διαφοροποιημένη διδασκαλία», όπου παρουσιάστηκε από τον Οργανωτικό Συντονιστή ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας, Παπαδάκη Σπυρίδων, και τον ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, Ζησιμόπουλο Δημήτριο, λειτούργησε υποστηρικτικά προηγούμενη παιδαγωγική συνάντηση στο πλαίσιο έργου Erasmus+. Πιο συγκεκριμένα συνέβαλε ουσιαστικά το επιμορφωτικό σεμινάριο «Designing Inclusive Learning Environments (ILE) to Support all Students (DILEs)» στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματος της ΠΔΕΔΕ «Σχεδιάζοντας μία Νέα Σχολική Εκπαίδευση Για Όλους- “Designing A New School Education for All (DANsCE for All). Η συγκεκριμένη δράση έλαβε τόπο στη Φλωρεντία της Ιταλίας από τον φορέα EUROPASS TEACHER ACADEMΥ και συμμετείχε ο κ. Ζησιμόπουλος Δημήτριος με την ιδιότητα του Επιστημονικά Υπεύθυνου του προγράμματος. Παρουσιάστηκαν μοντέλα συνεργατικής διδασκαλίας, έγινε ανταλλαγή καλών πρακτικών, πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες βιωματικής μάθησης σχετικά με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία και συμπληρώθηκε το εργαλείο «Δείκτης συμπερίληψης» για το προσδιορισμό της κουλτούρας και των πολιτικών που ακολουθούνται στα σχολεία. Ο κ. Ζησιμόπουλος μέσα από όλες αυτές τις ενδιαφέρουσες δραστηριότητες του σεμιναρίου αποκόμισε γνώσεις και εμπειρίες, τις οποίες μετέφερε με χαρά στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της επιμορφωτικής ημερίδας.