Translate to:

 

Το STEAMonEdu ήταν παρόν στο εξαιρετικό, σύμφωνα με τους 450 εγχώριους και διεθνείς συμμετέχοντες, επιστημονικό ιστοσεμινάριο με τίτλο «Ολοκληρώνοντας την Υπολογιστική Σκέψη-Η Υπολογιστική και η Επιστημολογία του STEM μέσω του μοντέλου της Υπολογιστικής Παιδαγωγικής». Ένα κατά κοινή ομολογία επιτυχημένο ιστοσεμινάριο, στο οποίο συμμετείχαν 110 εκπαιδευτικοί στο εικονικό δωμάτιο και 340 συμμετέχοντες μέσω ζωντανής αναμετάδοσης στο youtube, με ζωντανά σχόλια και έντονη διάδραση με τους ομιλητές αλλά και μεταξύ τους.

Οι Δρ. Αχιλλέας Καμέας και Δρ. Σπυρίδων Παπαδάκης, ηγετικά μέλη του STEAMonEdu έργου μας, μοιράστηκαν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που μπορεί ένας εκπαιδευτικός, ένας εκπαιδευτής ή ένας ερευνητής και κάθε ενδιαφερόμενος να εμπλακεί ενεργά στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα STEAMonEdu. Επίσης επεξήγησαν λεπτομερώς τα οφέλη αλλά και τις ευκαιρίες που θα έχουν τα ενεργά μέλη που θα πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στην διαδικτυακή πλατφόρμα του έργου η οποία βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες «στον αέρα».

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, ως επίσημος δημόσιος πάροχος επιμορφωτικών δράσεων του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος παρείχε την αντίστοιχη υποστήριξη στους συμμετέχοντες-εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων (επιστήμονες Ανθρωπιστικών Σπουδών, Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών) προκειμένου να εξοικιωθούν με καλές πρακτικές στο πεδίο της Υπολογιστικής Σκέψης και της STEM ή και STE(A)M εκπαίδευσης.  Η συζήτηση γύρω από τις εκπαιδευτικές πρακτικές με προσανατολισμό στην STEM και STEAM εκπαίδευση έστρεψαν την προσοχή αναδεικνύοντας παράλληλα την αναγκαιότητα και χρησιμότητα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας STEAMonEdu και της ενεργού συμμετοχής στην Διαδικτυακή Πλατφόρμα STEAMonEdu για περαιτέρω συζήτηση, διάδραση και ενίσχυση του εκπαιδευτικού διαλόγου.

Καταλητική προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν και η παρουσία του κεντρικού ομιλητή του κ. Σαράντου Ψυχάρη ο οποίος παρουσίασε απλά και κατανοητά διατηρώντας παράλληλα αμείωτο το ενδιαφέρον, δύσκολες και σύνθετες έννοιες όπως του Μοντέλου της Υπολογιστικής Παιδαγωγικής στους εκπαιδευτικούς που δεν προέρχονται από το χώρο των Νέων Τεχνολογιών φέρνοντας πιο κοντά στην υλοποίησή του το όραμα της STE(A)M εκπαίδευσης.

Νέα των Ευρωπαικών Προγραμμάτων της ΠΔΕΔΕ αλλά και των σχολικών της μονάδων μπορείτε να βρίσκετε και στη σελίδα Ευρωπαικών Προγραμμάτων της ΠΔΕΔΕ στο Facebook.

Σαρλή Έλενα

Προωθήτρια Ευρωπαικών Προγραμμάτων ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας