Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, δια της Υπευθύνου Αγωγής Υγείας και της Συμβούλου Εκπαίδευσης Κοινωνικών Επιστημών, διοργάνωσε με εξαιρετική επιτυχία το 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ στις 5, 6 και 7 Μαΐου 2026, το οποίο φιλοξενήθηκε στο Αμφιθέατρο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, με την ευγενική Υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Με κεντρική θεματική την «Ενεργό Πολιτειότητα και την Ψυχική Ανθεκτικότητα», στο Φεστιβάλ δόθηκε η ευκαιρία σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Αχαΐας να αναδείξουν αξίες όπως η υπευθυνότητα και η κοινωνική συμμετοχή. Παράλληλα, η Έκθεση Μαθητικών Δημιουργιών του 2ου Μαθητικού Εικαστικού Διαγωνισμού συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του κοινού, προβάλλοντας τα μηνύματα των νέων για τη δημοκρατική συμμετοχή.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, κ. Νικόλαος Δελέγκος, συμμετείχε και χαιρέτισε τη διοργάνωση, επισημαίνοντας ότι τέτοιες δράσεις προετοιμάζουν τους νέους για τον ρόλο τους στην κοινωνία. Την πρωτοβουλία συντόνισαν η κα Ιωάννα Θωμοπούλου (Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας) και η κα Φωτεινή Δημακοπούλου (Σύμβουλος Εκπαίδευσης Κοινωνικών Επιστημών). Στην εκδήλωση, έδωσαν το παρόν από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης κ. Χαράλαμπος Μπονάνος  και η Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας, κα Άννα Μαστοράκου.