Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη μελωδίες και συγκίνηση, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 η Εαρινή Συναυλία των Μουσικών Συνόλων του Μουσικού Σχολείου Πάτρας. Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο κατάμεστο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, το οποίο αποδείχθηκε μικρό για να χωρέσει τον ενθουσιασμό του κοινού.

Η συναυλία, η οποία αποτελεί πλέον ετήσιο θεσμό, περιλάμβανε ένα πλούσιο πρόγραμμα με εμφανίσεις από ορχήστρες, χορωδίες και σύνολα μουσικής δωματίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου παρουσίασαν έργα από ένα ευρύ μουσικό φάσμα, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και τη μοναδική δημιουργικότητά τους.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, κ. Νικόλαος Δελέγκος, ο οποίος συνεχάρη θερμά τον Διευθυντή του σχολείου, κ. Τάσο Καραγιάννη, το διδακτικό προσωπικό και τους. Όπως σημείωσε, όλοι οι συντελεστές αξίζουν δημόσιο έπαινο για την αρτιότητα της παραγωγής, η οποία υπήρξε το επιστέγασμα της αφοσίωσης και της προσπάθειας που κατέβαλαν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Για περισσότερες από τρεις ώρες, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, παρασυρόμενοι από τις εξαιρετικές ερμηνείες των παιδιών. Η επιτυχία της εκδήλωσης επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τον ρόλο του Μουσικού Σχολείου Πάτρας ως πυρήνα πολιτισμού και ελπίδας για την περιοχή μας.