Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, 2025
Σκοπός του Συνεδρίου
Θεματικοί Άξονες
Χώρος Διεξαγωγής
Πρόγραμμα Συνεδρίου
Πρακτικά Συνεδρίου

Σκοπός του Συνεδρίου

Σκοπός του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας ως θεσμού που:

  • συνδέει την Επαγγελματική Εκπαίδευση με την αγορά εργασίας,
  • ενισχύει την επαγγελματική ετοιμότητα των νέων,
  • καλλιεργεί συνεργασίες μεταξύ εκπαιδευτικών, εργοδοτών, κοινωνικών εταίρων και μαθητευομένων,
  • υποστηρίζει την ανάπτυξη και αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης,
  • διευκολύνει τη μεταφορά γνώσης μεταξύ εκπαίδευσης και παραγωγής και
  • ενδυναμώνει ουσιαστικά και τυπικά τους αποφοίτους ΕΠΑΛ, αναβαθμίζοντας τον τίτλο τους σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF).

Το Συνέδριο επιδιώκει να προωθήσει τον διάλογο και να παρουσιάσει ερευνητικά αποτελέσματα, καλές πρακτικές, καινοτόμες προσεγγίσεις, διεθνείς εμπειρίες και σύγχρονα εργαλεία που ενισχύουν την ποιοτική υλοποίηση της Μαθητείας και την εξέλιξη της Ε.Ε.Κ.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, ερευνητές, στελέχη δημοσίων και ιδιωτικών φορέων, κοινωνικούς εταίρους και επαγγελματικές οργανώσεις, καθώς και σε μαθητευόμενους και αποφοίτους του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας.

Θεματικοί Άξονες

Οι Θεματικοί Άξονες του Συνεδρίου είναι:

1. Το Θεσμικό Πλαίσιο και η θέση της Μαθητείας στην Ε.Ε.Κ.

Το πεδίο αυτό διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η Πολιτεία έχει οργανώσει νομοθετικά τη Μαθητεία, ώστε να αποτελεί μια αναγνωρισμένη, ποιοτική και αποτελεσματική εκπαιδευτική διαδρομή της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

Εστίαση σε:

  • Αναφορά στους νόμους, στις υπουργικές αποφάσεις και στους κανονισμούς που καθορίζουν τη λειτουργία, τη δομή, τη διάρκεια και τους όρους διεξαγωγής της Μαθητείας.
  • Καθορισμό του ρόλου της Μαθητείας, ως οργανικού μέρους του συστήματος Ε.Ε.Κ., αναδεικνύοντας τη σημασία της ως γέφυρα μεταξύ της θεωρητικής γνώσης στη σχολική μονάδα και της πρακτικής εφαρμογής στον χώρο εργασίας.
  • Ανάλυση του δυικού συστήματος «Dual System», στο οποίο βασίζεται η Μαθητεία, όπου η εκπαίδευση μοιράζεται μεταξύ του εκπαιδευτικού ιδρύματος και της επιχείρησης.
  • Περιγραφή των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των εμπλεκομένων μερών (μαθητευομένων, εκπαιδευτικών, εργοδοτών και φορέων Ε.Ε.Κ.), όπως η αμοιβή, η ασφάλιση καιη εκπαιδευτική εποπτεία.
  • Αναφορά στη θεσμοθέτηση των συμβάσεων μάθησης, των διαδικασιών εποπτείας και της αξιολόγησης, καθώς και στον ρόλο των δημόσιων φορέων, οι οποίοι διασφαλίζουν την ποιότητα και την ορθή υλοποίηση του θεσμού.

2. Πλαίσιο Ποιότητας στην Ε.Ε.Κ. και τη Μαθητεία

Το πεδίο αυτό διερευνά τον τρόπο με τον οποίο διασφαλίζεται και βελτιώνεται η ποιότητα στις δομές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και ιδιαίτερα στον θεσμό της Μαθητείας, έτσι ώστε να προσφέρεται μια αξιόπιστη, αποτελεσματική και συνεκτική μαθησιακή εμπειρία για όλους τους εμπλεκομένους.

Εστίαση σε:

  • Αναφορά στο ευρωπαϊκό και εθνικό πλαίσιο ποιότητας (π.χ. EQAVET) και στον τρόπο που εφαρμόζονται στην Ε.Ε.Κ. και τη Μαθητεία.
  • Περιγραφή μηχανισμών παρακολούθησης και διασφάλισης ποιότητας, όπως διαδικασίες αξιολόγησης, εσωτερικού ελέγχου και ανατροφοδότησης.
  • Ανάλυση δεικτών ποιότητας που σχετίζονται με τα μαθησιακά αποτελέσματα, την ασφάλεια και τις συνθήκες μάθησης, τη συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τη στήριξη των μαθητευομένων.
  • Διερεύνηση του ρόλου των θεσμικών φορέων (ΠΔΕ, σχολικές μονάδες, επιχειρήσεις, κοινωνικοί εταίροι) στην εφαρμογή και ενίσχυση της ποιότητας του προγράμματος.
  • Παρουσίαση πρακτικών που προάγουν τη συνεχή βελτίωση, όπως η καταγραφή προβλημάτων, η συστηματική ανατροφοδότηση και η υιοθέτηση καλών πρακτικών από την ελληνική και ευρωπαϊκή εμπειρία.

3. Πολιτικές Ανάπτυξης της Ε.Ε.Κ. και της Μαθητείας

Το πεδίο αυτό διερευνά τις στρατηγικές, τις κατευθύνσεις και τις πρωτοβουλίες που έχουν αναπτυχθεί σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την ενίσχυση, αναβάθμιση και εξέλιξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και ιδιαίτερα του θεσμού της Μαθητείας.

Εστίαση σε:

  • Ανάλυση των εθνικών στρατηγικών και μεταρρυθμίσεων που επηρεάζουν τη δομή, το περιεχόμενο και την εφαρμογή της ΕΕΚ και της Μαθητείας.
  • Αναφορά σε ευρωπαϊκές πολιτικές, πλαίσια και προγράμματα, όπως η Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την ΕΕΚ, το CEDEFOP, το EQF και το πλαίσιο για την ποιοτική Μαθητεία.
  • Εξέταση των στόχων που τίθενται από το ΥΠΑΙΘ, τους φορείς ΕΕΚ και τους κοινωνικούς εταίρους για την ανάπτυξη και ενίσχυση του θεσμού.
  • Διερεύνηση των δράσεων που στοχεύουν στην προσέλκυση επιχειρήσεων, στη βελτίωση των υποδομών, στη στήριξη των μαθητευομένων και στη σύνδεση της ΕΕΚ με την αγορά εργασίας.
  • Παρουσίαση τάσεων, όπως η ψηφιοποίηση, η πράσινη μετάβαση και η ανάπτυξη νέων επαγγελμάτων, που επηρεάζουν τον σχεδιασμό πολιτικών για την ΕΕΚ και τη Μαθητεία

4. Προγράμματα Σπουδών και Οδηγοί Κατάρτισης στην Ε.Ε.Κ. και στη Μαθητεία

Το πεδίο αυτό διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οργανώνονται, δομούνται και εφαρμόζονται τα προγράμματα μάθησης στις δομές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και στο πλαίσιο της Μαθητείας, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των επαγγελμάτων και της αγοράς εργασίας.

Εστίαση σε:

  • Περιγραφή της δομής των Προγραμμάτων Σπουδών στην ΕΕΚ, των μαθησιακών αποτελεσμάτων, των ειδικοτήτων και των μαθημάτων που τα συνθέτουν.
  • Ανάλυση των Οδηγών Κατάρτισης και των επαγγελματικών περιγραμμάτων, τα οποία καθορίζουν τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες κάθε ειδικότητας.
  • Εξήγηση του τρόπου σύνδεσης των Προγραμμάτων Σπουδών με το σκέλος της εργασιακής μάθησης, όπως εφαρμόζεται στη Μαθητεία.
  • Ανάδειξη της σημασίας του σχεδιασμού με βάση μαθησιακά αποτελέσματα (Learning Outcomes) και της αντιστοίχισης με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF).
  • Παρουσίαση της διαδικασίας αναθεώρησης και επικαιροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών, ώστε να παραμένουν σύγχρονα, λειτουργικά και προσαρμοσμένα στις τεχνολογικές και επαγγελματικές εξελίξεις.

5. Η Διεθνής και η Ευρωπαϊκή Διάσταση της Μαθητείας – ERASMUS+

Το πεδίο διερευνά όσες δράσεις ενισχύουν την κινητικότητα, την ποιότητα και τον εκσυγχρονισμό των προγραμμάτων μαθητείας στην Ευρώπη. Μέσα από το Erasmus+ δίνεται η δυνατότητα σε μαθητευόμενους, εκπαιδευτικούς και φορείς κατάρτισης να αποκτήσουν εμπειρίες μαθητείας, αλλά και συνεργασίες στο εξωτερικό. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η ποιότητα της ΕΕΚ, η δυνατότητα απασχόλησης των νέων και η σύγκλιση των χωρών γύρω από κοινά ευρωπαϊκά πρότυπα. Στόχος: Να δημιουργηθεί ένα ευρωπαϊκό οικοσύστημα μαθητείας με υψηλή ποιότητα, διεθνείς εμπειρίες και καλύτερη προετοιμασία για την αγορά εργασίας.

Εστίαση σε:

  • Κινητικότητα μαθητευόμενων: Πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις άλλων χωρών της ΕΕ.
  • Κινητικότητα εκπαιδευτικών & συμβούλων Μαθητείας: Επιμόρφωση, ανταλλαγή καλών πρακτικών, job shadowing.
  • Ευρωπαϊκά εργαλεία ποιότητας: EQAVET, Europass, ECVET (μέχρι πρόσφατα), που βοηθούν στη διαφάνεια και αναγνώριση προσόντων.
  • Διακρατικές συνεργασίες: Συμπράξεις μεταξύ σχολείων ΕΕΚ, επιχειρήσεων και φορέων για ανάπτυξη υλικού, κοινών προγραμμάτων και καινοτομιών στη μαθητεία.
  • Ανάδειξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων: Προγράμματα Erasmus+ που προάγουν την αειφορία και την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη μαθητεία.

6. Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Ε.Ε.Κ. και Μαθητείας

Το πεδίο αυτό διερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών όπως η  αναβάθμιση των γνώσεων, των παιδαγωγικών δεξιοτήτων και της επαγγελματικής εμπειρίας τους, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας και στα χαρακτηριστικά των νέων. Στόχος: η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ώστε να καθοδηγούν αποτελεσματικά τους μαθητευόμενους και να ενισχύουν την ποιότητα της Ε.Ε.Κ. και της Μαθητείας.

Εστίαση σε:

  • Συνεχή επιμόρφωση: Νέες τεχνολογίες, πράσινες δεξιότητες, ψηφιακά εργαλεία, σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και αξιολόγησης.
  • Παιδαγωγική κατάρτιση: Διαχείριση τάξης, διαφοροποιημένη διδασκαλία, συμβουλευτική υποστήριξη μαθητευόμενων.
  • Σύνδεση με την αγορά εργασίας: Επιμορφώσεις από επαγγελματίες, επισκέψεις σε επιχειρήσεις, job shadowing.
  • Ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus+): Διεθνείς συνεργασίες, ανταλλαγή καλών πρακτικών, κινητικότητα εκπαιδευτικών για επιμόρφωση.
  • Κοινότητες πρακτικής: Ομάδες εκπαιδευτικών που μοιράζονται εμπειρίες, υλικό και καινοτόμες πρακτικές.
  • Συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη (CPD): Συστηματική παρακολούθηση σεμιναρίων, ημερίδων και πιστοποιημένων προγραμμάτων.

7. Κοινωνική Διάσταση και Ισότητα Ευκαιριών στην Ε.Ε.Κ. και την Μαθητεία

Το πεδίο αυτό εξετάζει ζητήματα κοινωνικής ισότητας, πρόσβασης και συμμετοχής στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και τη Μαθητεία. Επικεντρώνεται στις κοινωνικές ανισότητες, στους φραγμούς ένταξης αλλά και στις πολιτικές που ενισχύουν τη συμπερίληψη, με ιδιαίτερη έμφαση στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Εστίαση σε:

  • Προώθηση ίσων ευκαιριών πρόσβασης στην Ε.Ε.Κ. και τη μαθητεία για όλους τους εκπαιδευόμενους.
  • Πολιτικές και πρακτικές ενίσχυσης της συμπερίληψης
  • Υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων μέσω στοχευμένων μέτρων και παροχών.
  • Ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης μέσω προγραμμάτων που μειώνουν τις ανισότητες.
  • Διασφάλιση δίκαιων και ασφαλών συνθηκών μάθησης και εργασίας στη μαθητεία.
  • Καλλιέργεια κουλτούρας χωρίς διακρίσεις, με σεβασμό στη διαφορετικότητα.
  • Ευρωπαϊκές Πολιτικές για την Ισότητα Ευκαιριών στην Επαγγελματική Εκπαίδευση
  • Προκλήσεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Καλές Πρακτικές και Παραδείγματα Επιτυχίας

8. Μαθητεία και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Το πεδίο αυτό επικεντρώνεται στη σχέση της Μαθητείας με την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση, δίνοντας έμφαση στη δημιουργία προσβάσιμων μαθησιακών και εργασιακών περιβαλλόντων για άτομα με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Εστίαση σε:

  • Προσαρμογή της Μαθητείας στις εκπαιδευτικές και λειτουργικές ανάγκες των μαθητών της Ειδικής Αγωγής.
  • Δημιουργία προσβάσιμων θέσεων μαθητείας με κατάλληλη υλικοτεχνική υποστήριξη.
  • Συνεργασία εκπαιδευτικών, εργοδοτών και ειδικών για εξατομικευμένα προγράμματα μάθησης.
  • Ενίσχυση της κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης μαθητών με αναπηρία.
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτών σε θέματα Ειδικής Αγωγής και συμπερίληψης.
  • Προοπτικές και Προτάσεις για το Μέλλον
  • Ανάπτυξη συνεργασιών με επιχειρήσεις για πρακτική άσκηση και ένταξη στην αγορά εργασίας.

9. Καλές Πρακτικές Μαθητείας - Επιτυχημένες Συνεργασίες

Το πεδίο αυτό αναφέρεται σε τρόπους με τους οποίους σχολεία, επιχειρήσεις και φορείς συνεργάζονται αποτελεσματικά ώστε οι μαθητευόμενοι να αποκτούν ουσιαστικές δεξιότητες και πραγματική εργασιακή εμπειρία.

Εστίαση σε :

  • Στενή συνεργασία σχολείου–επιχείρησης: Συνεχής επικοινωνία – συνεργασία για τον σχεδιασμό του προγράμματος, σαφείς ρόλοι, καθορισμένοι μαθησιακοί στόχοι και αξιολόγηση της προόδου.
  • Mentoring στην επιχείρηση: Καθοδηγητής/Επόπτης που υποστηρίζει τον μαθητευόμενο, δίνει ανατροφοδότηση και ενισχύει την επαγγελματική του ανάπτυξη.
  • Συνδυασμός θεωρίας και πράξης: Η επιχείρηση παρέχει πραγματικές εργασιακές εμπειρίες, ενώ το σχολείο συμπληρώνει με στοχευμένη θεωρητική κατάρτιση.
  • Προγράμματα Erasmus+: Διακρατικές συνεργασίες που επιτρέπουν ανταλλαγή καλών πρακτικών, κοινές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και κινητικότητα μαθητευόμενων και εκπαιδευτικών.
  • Αξιολόγηση και βελτίωση: Χρήση εργαλείων ποιότητας (π.χ. EQAVET) για συνεχή αναβάθμιση των προγραμμάτων μαθητείας.
  • Καινοτόμες επιχειρήσεις: Συνεργασίες με εταιρείες που επενδύουν σε πράσινες δεξιότητες, ψηφιακά εργαλεία και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

 

10. Έρευνα και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Μαθητείας

Το πεδίο αυτό εστιάζει στη συστηματική αξιολόγηση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων Μαθητείας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αναλύοντας τα αποτελέσματα και τις επιπτώσεις τους στους μαθητευόμενους, τους εργοδότες και την οικονομία, με στόχο τη βελτίωση της χάραξης πολιτικής στην Ε.Ε.Κ.

Εστίαση σε:

  • Ερευνητικές μεθοδολογίες και δείκτες απόδοσης: Χρήση ποσοτικών και ποιοτικών εργαλείων για την αποτίμηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας των προγραμμάτων.
  • Ανάλυση αποτελεσμάτων και επιπτώσεων: Αξιολόγηση των ωφελειών για μαθητευόμενους, επιχειρήσεις και αγορά εργασίας.
  • Σύνδεση έρευνας με πολιτική: Αξιοποίηση των ευρημάτων για τη βελτίωση πολιτικών και πρακτικών στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

11. Καινοτομία και Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων στην Ε.Ε.Κ. και την Μαθητεία

Το πεδίο αυτό εξετάζει πώς η τεχνολογική εξέλιξη και η ψηφιοποίηση μετασχηματίζουν την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και τη Μαθητεία, ενισχύοντας τη μαθησιακή εμπειρία στο σχολείο και στον χώρο εργασίας.

Εστίαση σε:

  • Ψηφιακά εργαλεία & νέες τεχνολογίες: Αξιοποίηση εικονικής/επαυξημένης πραγματικότητας, ψηφιακών πλατφορμών μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης.
  • Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις: Εμπλουτισμός της διδασκαλίας και της πρακτικής μάθησης σε σχολικό και εργασιακό περιβάλλον.
  • Ψηφιακές δεξιότητες & συνεργασίες: Ανάπτυξη ψηφιακών ικανοτήτων μαθητευόμενων και εκπαιδευτών και ενίσχυση νέων μορφών συνεργασίας.

12. Πλεονεκτήματα, Οφέλη, Προκλήσεις και Εμπόδια της Μαθητείας

Το πεδίο αυτό εξετάζει πώς η ψηφιοποίηση και οι νέες τεχνολογίες μετασχηματίζουν τη διδασκαλία και τη μάθηση στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και στη Μαθητεία, ενισχύοντας την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Εστίαση σε:

  • Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις & τεχνολογίες: Αξιοποίηση ψηφιακών πλατφορμών, εικονικής/επαυξημένης πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης στη μάθηση.
  • Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων: Ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων μαθητευόμενων και εκπαιδευτών.
  • Νέες μορφές συνεργασίας: Διασύνδεση σχολείου και χώρου εργασίας μέσω ψηφιακών εργαλείων και δικτύων συνεργασίας.

13. Η Ενίσχυση του Ρόλου του Εκπαιδευτή στο Χώρο Εργασίας

Το πεδίο αυτό εστιάζει στον ρόλο του Εκπαιδευτή/Επόπτη στον χώρο εργασίας ως βασικό πυλώνα της επιτυχίας της Μαθητείας, με έμφαση στην αναβάθμιση των ικανοτήτων και της επαγγελματικής του ταυτότητας.

Εστίαση σε:

  • Πρότυπα δεξιοτήτων εκπαιδευτή: Παιδαγωγικές, τεχνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες που απαιτούνται για ποιοτική καθοδήγηση.
  • Κατάρτιση & υποστήριξη: Προγράμματα επιμόρφωσης, δίκτυα συνεργασίας και μηχανισμοί αναγνώρισης του ρόλου του εκπαιδευτή.
  • Διασφάλιση ποιότητας μαθητείας: Ενίσχυση της καθοδήγησης προς τους μαθητευόμενους και βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων.

14. Οι Κοινωνικοί και Επαγγελματικοί Φορείς και η συνεργασία τους με την Μαθητεία

Το πεδίο αυτό διερευνά συγκεκριμένους φορείς όπως επιμελητήρια, επαγγελματικές ενώσεις, συνδικαλιστικούς φορείς εργοδοτών και εργαζομένων, τοπική αυτοδιοίκηση και τον καθοριστικό ρόλο τους  στη στήριξη και ανάπτυξη της μαθητείας. Επίσης τον βαθμό συμβολής τους  στη διασύνδεση σχολείων και επιχειρήσεων, στην εξασφάλιση θέσεων μαθητείας, καθώς και στη βελτίωση της ποιότητας της κατάρτισης, αλλά και τον βαθμό ανταπόκρισης της μαθητείας  στις ανάγκες της τοπικής και κλαδικής αγοράς εργασίας. Στόχος: Η δημιουργία ενός σταθερού δικτύου που ενισχύει τη μετάβαση των νέων στην εργασία, βελτιώνει τις δεξιότητές τους και εξασφαλίζει βιώσιμες συνεργασίες.Αρχή φόρμας

Τέλος φόρμας

Εστίαση σε:

  • Επιμελητήρια & επαγγελματικές ενώσεις: Αναζητούν, εντοπίζουν και συνδέουν κατάλληλες επιχειρήσεις με τα σχολεία, βοηθούν στην εφαρμογή κανόνων ποιότητας.
  • Εργοδοτικοί & εργατικοί φορείς: Συμβάλλουν στον καθορισμό επαγγελματικών δικαιωμάτων, όρων εργασίας και ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος.
  • Τοπική αυτοδιοίκηση: Υποστηρίζει δράσεις ενημέρωσης, τοπικά δίκτυα συνεργασίας και αναπτυξιακές πρωτοβουλίες.
  • Κοινές επιτροπές συνεργασίας: Σχολεία, επιχειρήσεις και φορείς συντονίζουν θέσεις, καθήκοντα και τη συνολική ποιότητα της μαθητείας
(Ε.Ε.Κ.: Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση)

Χώρος Διεξαγωγής

Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθητείας θα διεξαχθεί στο Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών

Πρόγραμμα Συνεδρίου

Παρασκευή 8-5-2026 

  • 1η Ενότητα 17:30 – 21:00

Σάββατο 9-5-2026

  • 2η Ενότητα 09:00 – 14:00
  • 3η Ενότητα 17:00 – 21:00

Κυριακή 10-5-2026

  • 4η Ενότητα 09:00 – 14:00
  • 5η Ενότητα 17:00 – 20:00

Οι εργασίες του Συνεδρίου θα προβάλλονται σε Live Streaming (YouTube – University Of Patras).

Πρακτικά Συνεδρίου

Τα Πρακτικά του Συνεδρίου βρίσκονται στον παρακάτω σύνδεσμο: