Και οι εκπαιδευτικοί του 46ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών στη λίστα των σχολείων της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας που πρωταγωνιστούν ανάμεσα στα σχολεία της Ευρώπης!!!

51

Το 46ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών (Ιωάννου Δαμασκηνού 24) μετά από αξιολόγηση πήρε την τέταρτη θέση σε πανελλήνιο επίπεδο για έργα Erasmus+ ΚΑ1 και το σχολικό έτος 2018-2019 ξεκίνησε το ευρωπαϊκό ταξίδι του… Το βίντεο youtube που ακολουθεί οπτικοποιεί με τον καλύτερο τρόπο την εμπειρία που βίωσαν οι εκπαιδευτικοί… Erasmus+ KA1 Barcelona 46th Prim. School of Patras, Greece
Ο τίτλος του έργου είναι: «Ανοίγουμε φτερά στον ψηφιακό ουρανό και αγκαλιάζουμε τον κόσμο» με κωδικό: 2018-1-EL01-KA101-046718.
To project περιλαμβάνει θεματικές που σχετίζονται με την ένταξη προσφύγων και μεταναστών στα ευρωπαϊκά σχολεία και στην κοινωνία και ψηφιακά εργαλεία ενσωματωμένα μέσα στη διδασκαλία. Οι κινητικότητες περιλαμβάνουν courses και job shadowing.
Στις 4 Νοεμβρίου η παιδαγωγική ομάδα Erasmus+ του Σχολείου (Παναγόπουλος Αθανάσιος, Γκοτσοπούλου Μαρία, Αμπλά Μαρία και Τσέλος Παναγιώτης) άνοιξε φτερά και πέταξε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Εκεί παρακολούθησε σεμινάριο με τίτλο: «Η ένταξη των μειονοτήτων, των μεταναστών και των προσφύγων στα ευρωπαϊκά σχολεία και την κοινωνία». Ο οργανισμός υποδοχής που οργάνωσε το σεμινάριο ήταν ο Shipcon Limassol Ltd.
Το σεμινάριο προσέφερε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες για συζητήσεις σχετικά με τον ρόλο της εκπαίδευσης στη συνολική προσπάθεια ενσωμάτωσης των προσφύγων και των μεταναστών στις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Ήταν ένα ουσιαστικό μάθημα για όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση, όπως διευθυντές σχολείων, εκπαιδευτικούς επίσημης και άτυπης εκπαίδευσης, εκπαιδευτές, δημόσιους υπαλλήλους υπεύθυνους για εκπαιδευτικές πολιτικές, ηγέτες των κοινοτήτων, κοινωνικούς λειτουργούς, ΜΚΟ και προσωπικό πολιτικών οργανώσεων.
Στο τέλος της επιμόρφωσης όλοι οι συμμετέχοντες απέκτησαν γνώσεις και πρακτικές για να αντιμετωπίσουν τις πολιτισμικές διαφορές μέσα στην τάξη και να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πολιτιστική πολυμορφία. Ακόμη, μπόρεσαν να υιοθετήσουν την πολιτιστική πολυμορφία και τις βέλτιστες πρακτικές για να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν πολιτικές αποϊσοποίησης. Τέλος, κατάφεραν να κατανοήσουν τη σημασία της απόκτησης εθνικής γλώσσας για την ένταξη των μειονοτικών ομάδων και των μεταναστών, να εφαρμόσουν τις καλύτερες πολιτικές διαφοροποίησης και να λάβουν θετικές ενέργειες.
Το σεμινάριο προσέφερε επίσης συνθήκες για βελτίωση της ξένης γλώσσας (αγγλικά) στην επικοινωνία με άλλους συναδέλφους και εκπαιδευτές, καθώς και γνωριμία με ξένες κουλτούρες και νέα πολιτισμικά στοιχεία.
Δόθηκε χρόνος και ευκαιρίες για επισκέψεις σε σημαντικά μνημεία και αξιοθέατα της Βαρκελώνης (Sagrada Familia, La Pedrera, Πάρκο Montjuic και Tibidabo). Ένα ολιγόωρο πέρασμα από το Παρίσι έδωσε την ευκαιρία για επίσκεψη και στον πύργο του Άιφελ. Οι επισκέψεις αυτές αποτέλεσαν και έναν φόρο τιμής στο έτος 2018, το οποίο έχει ανακηρυχτεί ευρωπαϊκό έτος πολιτιστικής κληρονομιάς!!
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσφέρουν πολύτιμες εκπαιδευτικές εμπειρίες, ανοίγουν ορίζοντες και προωθούν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στο έργο του δασκάλου στις καθημερινές εκπαιδευτικές δράσεις.

Αφήστε ένα σχόλιο

avatar
  Subscribe  
Notify of