Το πρώτο τους Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Περιοδικό μας ετοιμάζουν οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αμαλιάδας

28

Στo πλαίσιo του προγράμματος Erasmusplus, εγκρίθηκε και ξεκίνησε η συνεργασία του 2ου Γυμνασίου Αμαλιάδας, με δύο ευρωπαϊκά σχολεία για τρία συναπτά σχολικά έτη, το ΓκέτεΓκυμνάσιουμ (GoetheGymnasium) στο Κάσελ της Γερμανίας και το Ινστιτούτο Εϊνάουντι Κασαρέλις Γκαλιλέι (IstitutoScolasticoEinaudiCasaregisGalilei). Η τριετής συνεργασία θα έχει την ανάλογη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το θέμα του προγράμματος είναι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η αειφόρος ανάπτυξη, τα «πράσινα» οικολογικά σχολεία και κυρίως η επικοινωνία, γνωριμία και συνεργασία των μαθητών και εκπαιδευτικών των σχολείων μας με σκοπό ένα καλύτερο μέλλον και περιβάλλον από αυτό που τους κληροδοτήσαμε.
» Η δύναμή μας είναι οι διαφορές μας», όπως τονίζει η επικεφαλής του προγράμματος Christina Kauffeld από το Κάσελ, ενώ την τριάδα συμπληρώνει το δικό μας σχολείο , το 2ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας,προσφέροντας γνώση για την χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κατά την αρχαιότητα, έχοντας όλη την εικαστική, γραφιστική, δημοσιογραφική,  και καλλιτεχνική επιμέλεια και διοργανώνοντας τα πλαίσια των εικαστικών εκθέσεων, την οπτικοποίηση του υλικού στις τρεις χώρες καθώς και την έντυπη και ψηφιακή δημοσίευση των καλλιτεχνικών, τεχνολογικών, επιστημονικών , κοινωνικών και ιστορικών μελετών των μαθητών. Επιπλέον, και τα τρία σχολεία θα συνεργαζόμαστε με δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και τεχνολογικά ινστιτούτα, βιομηχανίες, δήμους, επιστήμονες,  δημοσιογράφους και αναλυτές και των τριών χωρών.
Ήδη έχει πραγματοποιηθεί η πρώτη οργανωτική συνάντηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών στο Κάσελ της Γερμανίας, στο GoetheGymnasium,τον Οκτώβριο του 2017, με τη συμμετοχή της εκπαιδευτικού Ανδρέου Αικατερίνης.

Διαμορφώθηκε και εξοπλίστηκε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου με τη χρηματοδότηση του προγράμματος.
Τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2017 οι μαθητές δημιούργησαν σκίτσα, λογότυπα και κόμικς, εικονογραφήσεις και αφίσεςσχετικά με το θέμα. Ερεύνησαν, προβληματίστηκαν, συζήτησαν  και συνέταξαν εργασίες και άρθρα για τις ανανεώσιμες πηγες ενέργειας, την κλιματική αλλαγή, τις συχνές  οικολογικές καταστροφές και το δυσοίωνο μέλλον που θέλουμε να αποφύγουμε με σωστή ενημέρωση και αλλαγή νοοτροπίας.

Δημιουργήθηκε ψηφιακό ημερολόγιο εργασιών κοινό για τα τρία σχολεία, έγινε ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς και κηδεμόνες, μαθητές επισκέφθηκαν την εικαστική έκθεση landart και μελέτησαν τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών σε έργα τέχνης που ενώνουν τη φύση με τον άνθρωπο στέλνοντας ηχηρά μηνύματα, σχεδίασαν τα δικά τους εγχειρήματα εμπνευσμένα από την έκθεση, φωτογράφησαν τα έργα και συνέταξαν φύλλα εργασίας.
Παράλληλα προετοιμάζουμε την υποδοχή των μαθητών από το Γερμανικό και Ιταλικό σχολείο που θα μας επισκεφθούν τον Απρίλιο του 2018, ενώ ξεκινούν και οι συνεντεύξεις αρμοδίων, επιστημόνων, ειδικών και ερευνητών από μαθητές.


Στο επόμενο διάστημα θα κυκλοφορήσει και το πρώτο ψηφιακό περιοδικό με άρθρα, ερευνητικές εργασίες, τεχνικά σχέδια και εικαστικά έργα των μαθητών.
Την παιδαγωγική ομάδα του προγράμματος απαρτίζουν οι εκπαιδευτικοί:
Α. Γούναρης , Κ.Ανδρέου ,Γ. Βασιλόπουλος , Ε.Καρβουνιάρη , Α. Ραμπαβίλα, Σ.Σαλβάνου ,Χ. Σπυρόπουλος ,Μ. Τζαβάρα ,Ε. Χάρδα

Αφήστε ένα σχόλιο

avatar
  Subscribe  
Notify of