Επίσκεψη Φιλανδών Εκπαιδευτικών στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδος

34

Την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος (ΠΔΕΔΕ) επισκέφτηκαν στις 8/5/2012 εκπαιδευτικοί από το Επαγγελματικό Σχολείο της Κότκα στην Φιλανδία στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος. Στη συνάντηση και το καλωσόρισμα των εκπαιδευτικών συμμετείχαν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γ. Παναγιωτόπουλος, η Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,κ. Σ. Χριστοπούλου, η διαχειρίστρια της ομάδας των ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ. Ν. Λαμπροπούλου, ο υπεύθυνος Πληρ/κής κ. Α. Λούβρης και ο προωθητής ευρωπαϊκών προγραμμάτων και υπεύθυνος του προγράμματος κ. Α. Ριζόπουλος.
Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας πραγματοποιήθηκε ενημέρωση σχετικά με  τον τρόπο λειτουργίας της ΠΔΕΔΕ και του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Επιπρόσθετα, παρουσιάστηκαν οι καινοτόμες δράσεις της ΠΔΕΔΕ σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες της ομάδας ευρωπαϊκών προγραμμάτων και τις νέες τεχνολογίες ως μέσο άμεσης ενημέρωσης, επικοινωνίας και σύνδεσης των εκπαιδευτικών κοινοτήτων με την ΠΔΕΔΕ, αλλά και τη βοήθεια που παρέχεται σε κάθε εκπαιδευτικό και σχολείο της Δυτικής Ελλάδας. Στη συζήτηση που επακολούθησε αναφέρθηκαν οι διαφορές των εκπαιδευτικών συστημάτων των δυο χωρών, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των χώρων και συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών, ο τρόπος λειτουργίας των σχολείων, τη συμπαράσταση στα σχολεία από τις τοπικές κοινότητες, τη σύνδεση των επαγγελματικών σχολείων με την τοπική οικονομία και τη βοήθεια των συλλόγων γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συνάντηση έληξε σε φιλικό κλίμα, με ανταλλαγή δώρων και από τις δύο πλευρές.
Σχετικά με τη συνάντηση ο κ. Γ. Παναγιωτόπουλος σχολίασε: «Η συνεργασία των στελεχών της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με εκπαιδευτικούς άλλων χωρών, ανοίγει το δρόμο για ανταλλαγή διακρατικών εμπειριών και γόνιμων δράσεων. Στόχος στην εκπαίδευση δεν θα πρέπει να αποτελεί η μονομέρεια και ο απομονωτισμός, αλλά το άνοιγμα έξω από τα στενά, τοπικά, εθνικά όρια, με σκοπό την αναβάθμισή της μέσω εποικοδομητικών συναντήσεων, που προάγουν τον ευρωπαϊκό, εκπαιδευτικό διάλογο και αποτελούν έμπνευση για δράσεις που ξεφεύγουν από τα έως τώρα στεγανά.»

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments